Tuesday, March 12, 2013

I am / 私は


私は

私は自分の考えはないです。
私は私の考えが存在することを見つけている媒体です。

思想家は、私はわからない。
私は思想家を見ている意識です。

私はマスクであるすべての人は、いくつか持っているために私は、名前ではありませんよ。

私は自分の思い出や経験はないです
私は夢で覚えているため。

私は意識の浸透している背景です。
茶葉の渦巻くカップと同様に、一度それは私がすることは、その穏やかな状態に落ち着く。

これらはあまりにも頻繁に私が覚えているに失敗するものです。

~

I am not my thoughts.
I am the medium in which my thoughts find existence.

The thinker, I am not.
I am the awareness that sees the thinker.

I am not a name, for I have several, all of whom are masks.

I am not my memories or experiences
for I remember my dreams.

I am the pervading background of awareness.
Like a swirling cup of loose tea, once it settles to its calm state, that I am.

These are the things that too often I fail to remember.

No comments: